Ana Sayfa
Hakkımızda

HAKKIMIZDA

Sakarya Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, eğitim-öğretim birimlerine, araştırmacılara, öğrencilere, personele ve yönetim birimlerine bilişim desteği sunmayı amaç ve görev bilir.

Verilen Hizmetler

Üniversite'mizin Demir Başına Kayıtlı Ürünlerin Bakım ve Onarımı

  1. Bilgisayar
  2. Yazıcı
  3. Projeksiyon
  4. Notebook
  5. Tablet
  6. Monitör

Kuruluş

Sakarya Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, Üniversitemizin kuruluşu olan 1992 yılında Genel Sekreterliğe bağlı bir birim olarak faaliyetine başlamıştır.


Yerleşim

SAÜ Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, Rektörlük idari binasının 4. katında 630m2 kapalı alanda faaliyetini sürdürmektedir. Tamamı Daire Başkanlığı'nın kullanımında olan katta, şube müdürlüklerine ait ofisler kümelenmiş şekilde yer almaktadır.


Personel Durumu

Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığında Teknik Hizmetler Şübe Müdürlüğü 1 Şube Müdür Vekili, 1 Uzman, 2 Tekniker, 1 Teknisyen, 1 Memur, 4 Bilgisayar İşletmeni, 1 Hizmetli olmak üzere toplam 10 personel çalışmaktadır. (31/12/2015 itibariyle)


Satınalma Kaynaklarımız

  1. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
  2. İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı

Satınalma Yöntemlerimiz

  1. Doğrudan Temin
  2. İhale
  3. Devlet Malzeme Ofisi

Tedarikçi Seçim Kriterlerimiz

  1. Tecrübe
  2. Sertifikalar
  3. Fiyat Düzeyi
  4. Kurumun işleyişi ile ilgili bilgi sahibi olması,
  5. Sektöründe tanınmış, saygınlığı ve tutarlı bir yönetim sistemine olması,
  6. Sözleşme şartları ve taahütlerine uyum.
  7. İstenilen ürünleri zamanında ve sorunsuz olarak temin ve teslim edebilmesi,
  8. Tedarikçinin Çalışma tarzı ve Kültür
  9. Tedarikçilerin Özgün Teknik Bilgi ve Yetenekleri
  10. Tedarikçinin Finansal Durumu
  11. Esneklik ve Teknik Yeterlilik

 


Ürün Seçme Kriterlerimiz

  1. Güvenlik
  2. Güvenilirlik
  3. İlk satın alma fiyatı
  4. Birlikte çalışabilirlik
  5. Açıklık
  6. Toplam sahip olma maliyeti
  7. Veri gizliliği
  8. Mevcut personel becerileriyle desteklenebilir olması
  9. Yönetim ve bakımının kolay olması

Satınalma - Proje Kararı Kriterlerimiz

  1. Ekonomik fayda
  2. Toplumsal fayda
  3. Çevre değerleri
  4. Kar
  5. Kurum değerinin artması
  6. Kurum değerinin korunması
  7. Kurumsal prestij
  8. İş Süreçlerine fayda
  9. Personel azalması
  10. İş Yükü Azalması
  11. İş yapma alışkanlıklarının değişimi
  12. Riskler
  13. Büyüme potansiyeli