Sakarya Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, eğitim-öğretim birimlerine, araştırmacılara, öğrencilere, personele ve yönetim birimlerine bilişim desteği sunmayı amaç ve görev bilir.
Verilen Hizmetler
Üniversite'mizin Demir Başına Kayıtlı Ürünlerin Bakım ve Onarımı
Kuruluş
Sakarya Üniversitesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, Üniversitemizin kuruluşu olan 1992 yılında Genel Sekreterliğe bağlı bir birim olarak faaliyetine başlamıştır.
Yerleşim
SAÜ Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı, Rektörlük idari binasının 4. katında 630m2 kapalı alanda faaliyetini sürdürmektedir. Tamamı Daire Başkanlığı'nın kullanımında olan katta, şube müdürlüklerine ait ofisler kümelenmiş şekilde yer almaktadır.
Personel Durumu
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığında Teknik Hizmetler Şübe Müdürlüğü 1 Şube Müdür Vekili, 1 Uzman, 2 Tekniker, 1 Teknisyen, 1 Memur, 4 Bilgisayar İşletmeni, 1 Hizmetli olmak üzere toplam 10 personel çalışmaktadır. (31/12/2015 itibariyle)
Satınalma Kaynaklarımız
Satınalma Yöntemlerimiz
Tedarikçi Seçim Kriterlerimiz
Ürün Seçme Kriterlerimiz
Satınalma - Proje Kararı Kriterlerimiz